Snurra du min värld.

Istället för en promenad blev det två. Sen kan det ju diskuteras om huruvida den andra promenaden var givande eller inte. Soft var det i alla fall! Mathilda och jag gick cirkus 1 mil. Lite mer. Har kollat upp det men virrade runt ganska ordentligt bland alla olika små vägar i Tyresö. Vadå bott här hela mitt liv? Lite pinsamt. Sedan blev det promenixande till Vi i strand för att köpa hem lite te och yoghurt.

Kvällen avslutades med mina söta små vänner på vår altan med filtar och varsin kopp te. Jag vet att sommaren inte riktigt är här än, där har vi de kyliga vindarna som bevis. Men jaja! Snart så. Knappt två veckor kvar till skoavslutningen nudå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0