Tell the world that I'm coming home.

Det negativa med att ha skilda föräldrar och att äga en del kläder är att man varje gång man bytt hem måste packa upp allt. Ja, jag måste ta med mig allt varje gång jag flyttar. Förstår inte vad ni inte fattar. Vad gör jag om jag en vacker dag står där och känner att "Idag! Då vill jag ha dem där shortsen, den tröjan och allt det där!" och blir besviken när jag inser att jag glömde det hemma hos mamma. Det fungerar inte, men jag har äntligen packat upp allting nu i alla fall. Det tog mig två dagar. Grattis!

I eftermiddag ska jag och Mathilda köra världens fetaste power walk. Har nästan fått ångest nu när jag inte har tränat sen i torsdags. Är det okej? Jag tränade tre ggr förra veckan, men det känns som att det inte var tillräckligt. Jobbar onsdag och fredag. Ledig torsdag? Ja. Orientering i skogen. Satan vad det ska springas.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Härligt att du lyckades klämma in lite mer jobb! powerwalken will be awesommmmme

2011-05-24 @ 15:54:08
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0