This is my message to you.

Uppknäppta byxor, Bob Marley på hög volym och ett tomt worddokument framför mig. Låter lite halväckligt kanske, men det lovar jag er att det inte är. Ska påbörja min fördjupningsuppgift i engelska. Den ska vara inne senast 23.59 ikväll. Påbörja? Yeah you heard me. Förhoppningsvis sätter jag mvgoj på detta så ni får ta och hålla tummarna!

Allt utom jobbet kändes onödigt idag. En lektion, efter det lunch på äckligt ställe och sedan en ganska lång chillaxstund ute på gräset vid skolan. På jobbet var det kul. Roliga medarbetare. Trevliga gäster. Skön stämning. På bussresan hem planerade jag och Felicia en hel del. Blir träning, solning och lunchning hemma hos mig/vid tyresö slott med förhoppningsvis Jimi också, imorgon. Blir säkert en trevlig tisdag! Hoppas på bra väder bbbba

Kommentarer
Postat av: farhan

jag vill ha summar jobbet

2011-05-31 @ 11:02:27
Postat av: Sandis

kul för dig!

2011-05-31 @ 15:08:55
Postat av: carlos

hej jag vill okkså ha summar jobbet

2011-05-31 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0