Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart.

"Klart du kan komma upp i tid! Du får sova typ sju timmar och det brukar du vanligtvis göra på vardagarna också!" Jag lyssnade på Felicia och tänkte att, fan, det är klart jag kommer kunna gå upp när alarmet ringer men jag har fan skills när det gäller att stänga av alarmet i sömnen. Det blir inget mattepluggande med min älskade vän, som jag hade hoppats. Utan istället kanske det blir plugg on my own ikväll? Känner redan att jag kommer slå sönder mig själv i frustration och brist på soft mattekunskaper. Nationella om två dagar och jag känner att jag hellre åker ut i skogen och skjuter mig i huvudet. Oh, wait, jag bor ju i skogen så det enda som fattas nu är väl en pistol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0