Tjofaderittan!

Bakis brud säger hej! Igår/inatt hade jag det förjävligt trevligt! Felicia och jag var Selma & Patty från Simpsons (till er som inte är världens nördar - vi var Marges tvillingsystrar). Vissa visste vilka vi var, andra inte! Felicia och jag åkte svarttaxi hem till Sandra, hade en trevlig diskussion och jämförelsegrejsimojs framför spegeln, duschade av allt gult, lila och grått och la oss sedan och sov! Självklart vaknade vi inte av att Sandra ringde flera hundra gånger när hon ville komma hem också. Förlåt, ännu en gång! Imorse vaknade jag, bakis som nästan aldrig förr, och trött. Coopertestet stod på schemat och det gick förvånansvärt bra, med tanke på bakfyllan, spöregnet/haglet och motvinden! Sprang 6 varv runt den där jävla banan. På tolv minuter. 2400 meter. Två minuter per varv och fem minuter per kilometer. Hur stolta är ni över mig? För att få "very good" som är det bästa man kan få på Cooper så måste man ha sprungit minst 2300 meter på de tolv minuterna. HAHAHA? I'm back!

tänkte lägga upp tabellen men blogg.se fuckar ur totaaalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0