Take back the city for yourself tonight.

Äntligen har jag slängt min gamla samsung i väggen. I alla fall i mitt huvud. Och är nu ägare av en HTC Desire S. Jag vet att alla har blivit Iphonesfreak och ni blir säkert förvånade över att jag inte har skaffat mig en, men jag känner att jag verkligen klarar mig utan en sådan telefon. Go HTC! Förhoppningsvis uppskattar jag den mer än vad jag uppskattade min gamla.

Alldeles strax drar jag till bussen och åker hem till pappa. Måste bara packa med mig delar av mitt liv så jag klarar av att sova där en natt. Imorgon blir det party för att fira den nyblivne 18åringen Hugo ute på vischan (Ingarö) och det lär bli ganska legendary. Ja juste, glömde bort att säga att jag också jobbar mellan 7-15. Hur taggad är jag? 0 av 10000. Nu drar jag iväg då!


mmm

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Guuuuuuuuu så fin dåååeee! Vill också!

2011-05-20 @ 22:36:38
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0