Vid din sida är jag säkerheten själv.

Igår hade jag planerat att enbart stanna på Hellströms till cirkus midnatt för att sedan dra mig hemåt, så blev det ju inte. Tidigare den kvällen träffade vi på Åke, älskade Åke, som skulle fylla 18 om x antal timmar och det var klart vi ville fira honom vid tolvslaget. Grabbarna skulle till Entourage och det var en självklarhet att vi skulle följa med. Kom hem en timme senare än planerat och stötte på min härliga granne på moppe när jag gick hem från bussen. Skjuts de sista, vad kan det ha varit? 200 meter? Jag känner att det var riktigt värt i alla fall.

 

Idag ska jag jobba och rusa till Tele2 i tyresö centrum innan de stänger. Ja, Mathilda och jag hade bestämt oss för att inte skaffa ny mobil förrän i höst men eftersom hon bestämde sig för att svika mig så kan jag inte klara mig med den här telefonjäveln i tre månader till. Är jag en svikare som skaffar ny mobil? Nej



måste klippa mig


Kommentarer
Postat av: Mathilda

SVIKER JAG SÅ SVIKER DU! Du hade gjort det om jag inte börjat.. lovar. Du klarar inte av din mobil längre! Fyfan. Söt är du förresten. Puss

2011-05-16 @ 08:51:22
URL: http://mathil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0