What'd I tell you?

Jäkla skitväder. Får hoppas att klart.se har rätt när det gäller morgondagen och bara för att jag ska se ifall de har det kollar jag yr.no nu och tydligen ska det inte bli så jävla varmt i veckan och regnet tar inte slut idag. Måste skaffa mig ett paraflax för just nu lever jag på Mathildas och sånt kan jag ju inte göra.

Mattenationella gick bättre än förväntat, tror jag. Känns nästan som att jag inte gjort det bara för att minnet var bortkopplat då. Allt var fokuserat på att lösa mattetalen. Allt. Och jag tror det gick helt okej bra. Alla i klassen klagade över hur svårt det var och det verkar som att jag gjorde fel eftersom jag tyckte att det ändå inte var förjävligt. Jag måste ha gjort fel. Snacka om att tro på sig själv, va? Nu blir det Gossip Girl. När mamma slutar ska vi iväg och köpa solstolar! På tal om vädret då eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0