Allt för att slippa

Ja, jag till och med(!!!) bloggar för att skjuta upp pluggandet. Förstår ni då hur otaggad jag är? Igår fick jag reda på att jag har religionprov på tisdag. Jag förstod verkligen inte att det skulle komma nu i veckan. Imorgon har jag även en avtentning, av en hel kurs då, och på det har vi några feta fördjupningar i olika kurser. Hur glad är jag på en skala? Ja, jag vet att jag har haft lov men jag har verkligen inte haft tid. I onsdags-torsdags var jag uppe på landet för en begravning, som förövrigt var hur fin som helst och jag grät till tusen (vila i frid ♥) och bortsett från det har jag väl.. levt mitt liv. Dålig ursäkt, jag vet! Men det är väl typiskt mig att ta tag i alltihopa i sista sekund? My father should be proud! (Snarare så att han inte får veta detta!!)

Så jag ska alltså sätta igång med pluggandet nu. I eftermiddag kanske jag får som jag vill och åker iväg till stan för en fika. Kanske uppdaterar er senare, om jag kommer ihåg. Puss, hjärtegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0