I should have kissed you when we were running in the rain.

Det är november. Slutet av november till och med. December nästa vecka. Jag sitter här och kollar ut genom fönstret. Första advent. Det regnar och det är 10 plusgrader ute. Bara jag som inte förstår vad som hänt med vädret? Visst är det skönt att vi inte fått snö än! Men en jul utan vinter? Har jag aldrig varit med om tidigare och det vill jag inte vara med om heller.

p.s. Ellie är söt som slänger in söta kommentarer lite här o vär d.s.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du kan skriva mer i din blogg nu när jag flyr landet så att jag kan se vad du gör <3

2011-11-30 @ 15:36:48
URL: http://livetsommajsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0