Du är nog den som jag borde vara hos.

Blev läskigt influerad av Jennies blogg när hon babblade på om Melissa Horn och hur dålig hon är. Jag håller verkligen inte med henne och jag struntar fullständigt vad ni tycker om henne. Alla säger att hennes nya album påminner så mycket om hennes förra så, vem bryr sig? Förra albumet var bra, då betyder det ju att jag tycker hennes nya är bra med. Så då var det avklarat!

Har hänt lite halvkonfunderade saker i mitt liv och jag håller tummarna för att det går som jag vill att det ska gå. Jag hoppas att turen är på min sida. Vilket den förvisso sällan brukar vara, så ni kan väl försöka påverka genom att hoppas lite å mina vägnar? Imorgon glöms allt detta bort. Jag ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0