Fan vad jag är vacker ibland.

Sitter i min ensamhet och känner mig relativt duktig då jag nästan skrivit klart utkasten till två arbeten idag. Eftersom jag och bästhesta brudarna drar till Lund på torsdag och stannar där över helgen måste jag göra klart lite skolarbete innan jag åker. Eller i alla fall försöka så jag kan få lite fritid när vi ändå är där. Annars kommer det bara sluta med ångest när jag kommer hem för vem tror ärligt talat på att jag kommer plugga när vi är där borta? Spelar ingen roll om de andra gör det. Jag pluggar bäst när jag är hemma, ensam. On my own. Med pappas hjälp. Så hemma hos pappa. Vet inte riktigt vad det beror på. Kan det vara något speciellt i luften? Stämningen? Mitt rum? Äe, bra fråga och det är härligt att spekulera men NUFF SAID.

Alldeles strax ska jag lägga mig i sängen och invänta John Blund. Det tråkiga med att lägga sig är att mitt hår bara förstörs när jag gör det. Mitt hår är ganska okej-fin-lockigt just nu men jag vet att det kommer se förjävligt ut när jag vaknar. Om jag kommer ihåg så ska jag ta bild och visa er. Lite före- och efter-bilder sådär. Kanske värt att sätta alarm om det? Eller skriva en påminnelse-lapp till mig själv? Tror fan jag gör det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0