Rabbelbabbel

Har egentligen inte tid alls att sitta här och dega i några minuter för att tillfredsställa er med mina ointressanta inlägg som kommer varannan månad men känner att jag gör det ändå.

Vad har ni missat? Ingenting. Jag har varit i Lund, det var nice. Annars har jag inte gjort ett skit, om jag ska vara ärlig. Gått i skolan, jobbat efter, pluggat och inte hunnit med träning alls. Eller egentligen har jag hunnit med träningen, har bara varit för lat. Glömde träningskläderna i skolan igår och ser det som ett tecken. Eller ska jag göra det? NEJ. Nästa vecka drar jag till gymmet och köttar, as if nothing has changed. Är ni på?

Efter att ha varit borta från Stockholm två helger i rad nu så känns det ytterst konstigt att inte ha någonting alls att göra nu. Vissa kallar det skönt, jag kallar det pain. Får se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0