Searching for the change that I lost somehow.

Om jag säger att den här dagen har varit ytterst produktiv så ljuger jag. Här har det inte gjorts ett skit. Jag slaggade hos Mathilda igår, åkte hem till hennes mamma, åt och småstädade lägenheten åt henne lite. Vet inte riktigt vad jag håller på med eftersom jag oftast hatar att städa, men jag lyckades få det någorlunda rent i mitt rum också. Hur cool är inte jag, egentligen?

Det partades litegranna ut åt helvete i en skog i Tyresö igår kväll och jag kan bara säga att kvällen var riktigt lyckad. Händelserik må jag verkligen säga och då menar jag både positiva och negativa saker, utan att gå in på detaljer då. Planerna för ikväll ser ut som så att det blir filmtittande och gosande med min nalle i sängen. Kom på att jag har en film som jag faktiskt borde se och på tal om det - BIO??? är det bara jag som är taggad? Är det någon som är frivillig? Att bjussa mig också kanske. För att citera Governor Andy - "En fattig svenne som jag, som jag, som jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0