Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig.

Kappan, halsduken och stövlarna på. Paraplyet med. Jag som längtat efter hösten känner nu att jag inte gjorde det, egentligen. Jag vill ha värme. Eller vår i alla fall. Glada årstider. Nu när hösten och vintern närmar sig, när mörkret består längre på dagen, natten och morgonen så får man fler anledningar till att bara ligga hemma och vara deprimerad.

Imorgon ska vi paddla med klassen. Ska hem till far och fixa gaskök och sedan ska jag till närmsta matbutik och köpa ravioli. Vad ska jag mer ha med mig? Typ tjugo liter vatten. Fan vilken härlig packning jag kommer få släpa med mig hela dagen. Och stängning på jobbet efteråt också? Älskar mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0