Don't pay him any attention.

Hemma från Berlin och jag vill redan tillbaks. Efter New York så är detta fan den bästa staden jag någonsin varit i. Allt är bara så underbart. Alla ni som har fördomar eller bara tycker att Berlin eller tyskar suger - fuck you. Under de här dagarna har jag haft the time of my life och jag ljuger verkligen inte när jag säger det. Vi bodde på det mysigaste vandrarhemmet och jag delade rum med de roligaste människorna i världen. Vi hade så jäkla kul på morgnarna, dagarna, kvällarna och nätterna. Vi åt jättegod mat, vi gick alldeles för mycket på dagarna men vi skrattade bort det mesta. Vädret var superbra, även fast jag var delvis skeptisk till sommarvädret i början. Jag tog jättemånga bilder och efter den här resan så känner jag att 09SPA är den bästa klassen och jag är så jäkla glad över att jag ska ta studenten med alla dem i juni nästa år. Det kommer bli grymt!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0