Du var bättre förr.

I min klass har vi diskuterat tema för vår skiva vi ska ha i maj (köp biljett av mig, är ni snälla) och det är inte så lätt att komma överens tyvärr. Något jag är starkt(!!!) för är 'kom som en gud' då det bara känns allmänt roligt men tidigare den här veckan var det någon som kom på temat 'kom som en låt' och jag tänker "Nej? Varför då?" Visst är det kul. Det är brett och man kan tolka det i princip hur fan man vill, eller? Men ändå. Jag kan inte säga annat att jag tycker att det kommer bli sämst ifall vi har det. 'The lazy song' tänkte jag komma som då! Myskläder och sånt. You name it! Vore inte det nice? Eller bara en egen tolkning av 'Lilla lady'? 'Gubben i lådan'? eller bara komma som mig själv och säga att jag kom som 'Sexy bitch' Nu kanske ni tror att jag är för detta, eftersom jag kommer med SÅ MÅNGA idéer men ni har fel. Någon kom även med idén om att ha 'kom som ett land', KOM IGEN? Går vi i sexårs? Förlåt, men nej tack. Vad är upp med alla dessa 'kom som...'-teman? Nej, nu ska jag hitta på något roligt istället för att sitta här och whinea.


Felicia och jag var simpsonsgubbar på Lindas skiva. Det var kul

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni va mycket fiiiina då :)

2011-09-09 @ 11:41:59
URL: http://livetsommajs.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men, du har ju många BRA ideér.. så om det mot all förmodan blir det där tycker jag absolut att du kommer som en sexy bitch.. riktigt bra!!!!



Vi gillar när du gnäller, åh du mäktiga gnällgud <3

2011-09-09 @ 12:49:53
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0