En liten tanke

Jag vet att jag har slutat uppdatera lika ofta som tidigare. Om jag har riktig tur och mitt minne är på skaft blir det väl ett inlägg i veckan som jag publicerar här. Försöker bättra mig men ibland är det inte lätt.

Häromdagen skummade jag igenom inlägg från i våras. Jag insåg hur kul det egentligen är att jag skriver om mitt liv. Det finns flera anledningar till varför jag har en blogg. En av dessa är väl för att, på något sätt, underhålla de läsare som jag fortfarande har kvar, men den anledningen som ligger högst upp på listan är väl att jag gör det för mig själv. Det som är det roliga med att kolla igenom gamla inlägg är att man faktiskt kommer ihåg de grejerna som man annars inte brukar tänka på. Små händelser i livet som man inte riktigt lagt så mycket krut på att komma ihåg, utan som mest bara ligger nedbakat i minnet någonstans. Jag vill verkligen försöka att hålla igång den här bloggen så länge som möjligt. Fatta hur kul det skulle vara ifall jag, om några år, kollar tillbaks och läser det här inlägget, eller något från i somras då jag hade the time of my life? Man kan väl säga att min blogg är som min dagbok, helt enkelt. En blandning av allt som livet har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: m

Vi är fler som hoppas att bloggen håller sig vid liv :)

2011-09-08 @ 07:51:59
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0