Härmapa maybe.

Härmade Mathilda lite och gjorde Adele - Someone Like You till min emolåt men den verkar ha gått över till något helt annat nu. Inte något jag lyssnar på och tjoho:ar till kanske, men jag blir i alla fall inte ledsen av den. Snarare tvärtom. Är helt besatt av den och alla låtar med The Smiths.

Förkylningen har inte blivit bättre, kanske lite sämre, fast ändå inte. Som ni kanske förstår så stannar jag hemma idag med. Så att jag är taggad inför helkvällen med frugan. Vinet har jag ställt in i kylen och ska, om några timmar, börja småmecka efterrätt och annat smått. Ni får väl hålla tummarna för att det går bra för mig. Fast om jag känner mig själv rätt så börjar jag inte med detta förrän när frugan anländer. Vi får se.

Två grejer jag vill berätta för er lite snabbt bara. Ett tips och en sjuk grej;

#1 Har ni smakat havregrynsgröt gjort på mjölk istället för vatten? Vissa kallar mig sjuk som ÄLSKAR havregrynsgröt men jag bryr mig inte. Bestämde mig för att prova med mjölk istället och det blev en succé! Smakar lite sötare, lite godare. Så ni som känner att ni hatar havregrynsgröt men vågar er på något som är lite annorlunda - try it! 1dl gryn, 2dl mjölk och skjuts in i mikron!

#2
I natt någon gång vaknade jag och skulle vända mig mot fönstret. När jag la mig på en av kuddarna insåg jag att örngottet var borta. Inget jag tänkte på då, men imorse när jag vaknade och skulle på toa såg jag att örngottet låg på golvet och då kom jag ihåg att jag hade insett detta i natt. Hur gör man detta i sömnen, undrar jag? Har inget minne av att jag velat ta ur kudden ur det liksom... Spännande..

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nya Adele-favvon : Set fire to the rain! Try it.



Du är skum när du sover.. och havregrynen hoppas jag får pröva imorgonbitti! Puss

2011-09-09 @ 12:47:56
URL: http://mathilolda.blogg.se/
Postat av: S

I'm on it!



Absolut baby. You will love it. Puss

2011-09-09 @ 14:33:23
Postat av: w a z u p / ♥

Haha tycker det är jäkligt duktigt att få av örngottet i sömnen, men varför är ju en annan fråga :P

2011-09-10 @ 17:57:57
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0