Jag kände att det var dags...

Alldeles för länge har jag inte orkat ta tag i min blogg. Alldeles för jävla längesedan var det jag skrev något här. Förlåt. Jag ber om ursäkt, men det har faktiskt inte hänt mycket intressant i mitt liv. Skolan började förra veckan, vilket gjorde att jag nästan grät mig till sömns varje natt. Inte riktigt så, men ni förstår självklart vad jag menar. Har tränat som en jude och fått träningsvärk efter ett pass, som faktiskt var i skolan. Hur går det till? Bara en fråga. En vän säger att min kropp blivit van vid mitt "sätt att träna" utanför skolan, men hur blir den van om jag ändå köttar mer och mer för varje gång? Borde sluta stretcha men jag vet ju att det vore helt blondinblåst.

Imorgon är det äntligen fredag och jag har inga som helst planer, egentligen. Stänger på jobbet både lördag och söndag och känner att träning vore en ganska nice grej, även fast det gick åt helvete på gymmet idag. Gotta get back on that horse, liksom. Jag hoppas i alla fall ni har saknat mig. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan, men kan tyvärr inte lova ett piss.


Bild från i tisdags eller nåt! Wuhu

Kommentarer
Postat av: S

Jag har saknat dig! :O

2011-09-02 @ 00:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0