När ljusen släcks så ska du vara med.

Inser nu att jag saknat bloggandet en hel del. Det är kul att skriva av sig. Det är kul att klaga och det är kul att underhålla mina fans därute.

Har kollat klart på X-men, gjort mig i ordning lite halvt, "städat" och inväntar nu frugan som befinner sig på bussen hit snart, förhoppningsvis. Och just nu känns förkylningen inte lika förjävlig som tidigare. Kanske är för att jag knarkat hostmedicin och nässpray. Vadå sjukanmäla mig från jobbet? Ja, damer och herrar, jag jobbar i helgen och i princip hela nästa vecka. Släng på lite paddling och annat skit, så vet ni vad jag har för planer nästa vecka. Ingen som kan jobba lite åt mig? Eller så vore det nice ifall dygnen blev lite längre. 24h är för lite. Tiden går fort när man har kul. När man har tråkigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0