Tallest Man on Earth är bäst, ingen protest

Istället för att kolla på film så har jag inte gjort ett skit de senaste timmarna. Ifs tog jag mig en dusch i någon timma, vilket var hur skönt som helst. Har även spammat sönder på Twitter, men förhoppningsvis uppskattar mina följare det (@Sandiswallis där förresten. Followollow!) Om tre timmar kommer frugan hit och jag orkar inte sitta här och loda alldeles själv längre. Har snytit mig ett par gånger (tänkte om ni ville veta det alltså) och hostat upp lungorna lite tidigare imorse. Det var riktigt skönt.

Ska man se the Adjustmeant Bureau eller X-men 3? Shirre vilken beslutsångest. Puss


sjukt värda bilder, tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0