This one's for you and me.

"Men hur torrt är det egentligen inte att jobba på fredagskvällar? Efter skolan?" - vän. Och nja, det var inte så jätteroligt, men det var inte fy skam heller, ska jag säga. Fick även ett trevligt samtal ifrån min bästa vän innan passet började då hon bjöd med mig på biokväll med några vänner för att sedan omvandla det till öl/vinkväll på Snaps. Standard. Kanske lite tråkigt att köra placet varje kväll man drar ut, men vi tänkte att detta lär bli en av de förmodligen sista kvällarna då man faktiskt kan sitta på en uteservering och bara njuta av att det inte är kallt. Dock njöt vi inte till fullo utan det blev riktigt kallt vid midnatt så då var det bara att röra sig hemåt.

På vägen hem fick jag ett intressant erbjudande, jag tackade nej och frågade mig själv kort därefter vad det var jag höll på med. Ja, vad fan var det jag höll på med? Livet är roligt och nu ska jag kolla på Bad Teacher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0