Vad hände med att uppdatera?

Vet fanimig inte! Igår sov jag inte hemma, så det kan väl vara en av anledningarna. Har varit en så upptagen kvinna den här veckan! Jobb och skola har tagit upp all min tid. Träning har jag inte kunnat ha med i schemat då jag fortfarande är förkyld, vilket jag hatar väldigt mycket. Men veckorna går fort och äntligen är det helg, igen! Och jag ska givetvis jobba, vilket leder till att jag inte har några speciella planer, men det känns ändå ganska skönt. Ett mysterium liksom. Allt jag vet är att jag ska kolla skor och köpa hudlotion efter skolan idag. Väl behövligt! Så kanske jag klämmer in lite Family Stone eller Grease på kvällen, om jag inte har något bättre för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0