Varför inte stanna hemma pga mycket plugg?

Sitter på mitt rum och lyssnar på musiken Christofer valt att spela på högsta volym i huset. Bra musik är det i alla fall så jag ska inte klaga. Har gjort så långt jag kan på samhällen, skrivit klart veckans loggbok och kollat upp ett gammalt arbete som jag kan använda till ett nytt (hehe). Tänker att jag kanske ska läsa lite psykologi på vägen till jobbet, vilket jag antagligen kommer behöva göra eftersom jag fortfarande inte har några hörlurar till min iPod och det finns ingen som kan låna ut ett par till mig. Ja, jag tappade plopparna till mina in-ear så jag får helt enkelt klara mig utan musik när jag inte befinner mig hemma. Hittar inte min handsfreegrej till mobilen heller. It sucks to be me ibland

Igår tränade jag och Fille vilket resulterade i lite träningsvärk idag. Känns så jävla skönt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Träning på torsdag igen i alla fall! Får se om jag kan hålla mig tills dess. Är väl tvungen eftersom jag jobbar idag och imorgon. Buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0