You just haven't earned it yet, baby.

Eftersom halsen känns fetare än vanligt och jag hostar lite halvt efterblivet så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Också för att jag "bara" har två lektioner idag och för att jag vill vara frisk till min och Mathildas vinkväll imorgon. Ska kirra middag, efterrätt, mmm you name it. Letade recept hela kvällen igår men kör the classic way, helt enkelt. Mamma får däremot hjälpa mig att handla för jag har ingen aning om vad som behövs egentligen. Känns det lovande? Ni som inte känner mig are in for a shock - för jag är grym på att laga mat. Bara det att jag aldrig kör på recept. Blir nästan sugen på att slänga ihop någon smaskig gryta nu.

Lyssnar på Smiths och njuter. Ni kanske undrar över vad jag gör uppe så tidigt, även fast jag kan sova hur länge jag vill. Ja, jag sov nio timmar och jag är inte så bra på att sova länge nu för tiden. Gluttade på film med mamma till halv elva på kvällen, sen däckade jag i sängen. Och på tal om det - är det bara jag som har sämst blodcirkulation? Mina fötter och händer. Har alltid varit så så det beror inte på något jag ätit eller inte ätit eller så. Ända sedan jag varit liten har jag frusit ihjäl om händerna, fötterna och NÄSAN(???) Aa, jag är lite speciell tror jag. Nu ska jag göra havregrynsgröt på mjölk.


(ville dölja finne) tjohohba

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha sötis, du vill visa nagellacket ska du säga ;)



SER FRAM EMOT IMORGON! ska sova och vila upp mig ordentligt så att jag är full on ready liksom ba!



Puss

2011-09-08 @ 18:18:44
URL: http://mathilolda.blogg.se/
Postat av: Sandman

tanken kanske ligger där lite omedvetet, under ytan...



GOOD! eftermiddagssova är kung!

2011-09-09 @ 09:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0