Låt mig höra vad du känner.

Jag har varit väldigt frånvarande från den här bloggen men har inte haft någonting vettigt att skriva. Det är oftast så att jag aldrig har något vettigt att skriva men ändå gör jag det. Fick en kick till att skriva här så here we go.

Mitt liv går på som det ska. Det är knappt sju veckor kvar tills jag slänger på mig min vita klänning, mina klackar jag inte äger än och min studentmössa och tjuter av glädje. Snart tar jag studenten. Tills dess är det mycket att göra i skolan och egentligen har jag verkligen ingen lust alls till att göra någonting som kräver energi. Min dröm är väl att sjukanmäla mig från skolan fram till den 12e juni. I familjen har vi börjat planera min och min systers studentmottagning och jag längtar så det gör ont. Är det möjligt? Igår snackades det om att studenten är överskattad. Jag vet ju ingenting om den, är det sant?

På fredag ska jag på spelning med en ny bekantskap och på söndag jobbar jag mitt sista pass på McDonalds. Ska höra från en förhoppningsvis ny arbetsgivare i slutet av den här veckan. Jag har bett alla jag känner att hålla tummarna och jag ber nu er. Håll tummarna, be för mig, gör vad ni vill, så länge ni är på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0