Out with the old.

Idag jobbade jag mitt sista pass på McDonalds och känslorna är blandade. Känner mest lättnad över att jag aldrig mer behöver stå där. Ska egentligen inte säga "aldrig", men kan inte låta bli. Det känns skönt att avsluta det här. Snart avslutar jag gymnasie-delen i livet och jag tar ytterliggare ett steg mot vuxenlivet. Känns så töntigt att säga det, men det är sant. Jag har som det ser ut nu två jobb. Vågar inte säga mer då jag inte riktigt vet vad som gäller.

Har promenerat i två timmar med en av mina allra mysigaste vänner ikväll. Imorgon är det Valborg och det ska firas på ett lite annorlunda sätt - nyktert. De senaste åren har varit suddiga men samtidigt väldigt roliga minnen som jag nu kan bära med mig men imorgon blir det en helt annan femma. Nu - sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0