Brist på allt.

Idag har varit en sådan dag då jag velat döda i princip alla. Så klart har jag varit bakis. Det tråkiga med att jag bara skriver massvis om hur mitt liv är och vad jag gör på dagar, kvällar, nätter osv, är att jag inte kan dokumentera det genom att fotografera. Eller okej, jag kan. Jag har en mobil med kamera och jag har en systemkamera men! Mobilkameran suger ganska hårt och vem orkar lägga in bilderna man tar med den? Blir inte riktigt bra. Systemkameran tar jättefina bilder men vem orkar ha med sig den vart man än drar? Den väger. Inte jättemycket, men dess vikt märks av så fort jag har med mig den. Jag har ett förslag - någon som läser detta köper eller skänker en gammal digitalkamera till mig. Med gammal menar jag inte en sådan kamera er farfars far fotograferade med som barn utan nu pratar vi om en digitalkamera ni kanske köpte för ett år sedan men verkligen aldrig använder. Förstår ni vad jag menar? Jag vill dokumentera mitt liv. Jag vill visa er mitt liv på ett annat sätt än genom ord.


Det är ju finare att visa denna istället för att skriva att jag fikade, if you know what I mean
Denna är tagen med systemkameran och den väger mycket, som sagt. Och nej, detta hände inte idag. Bilden är från Berlin där vi var med klassen i oktober. Puss o hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0