I might be out on a limb here.

Det stod egentligen inskrivet i mina planer för dagen att jag skulle promenera 15 km idag. Friluftsdagar med skolan känns så fruktansvärt onödiga när man verkligen inte är en skidperson. Jag och skidor går inte ihop. Längdskidor fungerar, men hellre inget än det, om ni förstår vad jag menar. Det är som att säga att man är bra på att tina fryst bröd. Liksom, vem fan bryr sig?

Ibland, på tal om skidor, önskar jag att min far tvingade iväg hela familjen på skidsemestrar varje vinter, men när jag ställde frågan "Varför?" för något år sedan var svaret ingenting. Det betyder alltså att han var för lat för det. Hellre pulka och skridskor, enligt honom.

Vaknade upp med världens mensvärk och bestämde mig för att totalstrunta i promenaden. Förlåt för lite för mycket information men vad i helvete, det är väl naturligt och jag står för att jag är kvinna!


Om ni tror jag tog bild #2 med självutlösare så har ni FEL! Har armbådsskillZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0