Tre månader.

Får klagomål ända från Alperna ifrån en brud som vill att jag ska uppdatera mer. Jag ber om ursäkt och ska försöka igen! Det är svårt då jag inte har någonting att skriva, alls. Har sportlov nu. Det kanske är det som har bidragit med tomt tänkande över huvud taget. Det är så skönt. Jobbar knappt, pluggar knappt och tränar MEST. Jag och mina vänner har även konstaterat att det snart är mindre än tre månader kvar till studenten. Jag vill bara känna mig ledig tills jag själv vill göra något åt det. Jag vill sova ut. Jag vill ha hur mycket ledig tid för mig själv som möjligt. Jag vill bara CHILLA med livet.

Men som sagt. Tre månader kvar. Om tre månader är jag fri.

Kommentarer
Postat av: linda

Bra där Sofia! !!

2012-03-02 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0