Where you are is what I call home.

Jag är en sån där person som alltid springer runt och mobbar folk som blir besatta utav mobilspel osv för att sedan börja med det själv. Jag mobbade Felicia när hon nördade Farmville och jag mobbade henne när hon körde Fruit Ninja hela tiden. Det är nämligen så att jag har fastnat i det träsket, nu. Inte bara så att jag utvecklat någon form av besatthet gällande enbart det spelet. Har alltid och kommer alltid vara besatt utav och ÄLSKA bejeweled som jag nu har nördat i cirkus lite mindre än en timme. Hur kan spel vara så roliga? Nu snackar jag simpla spel som de jag nördar. Wow och annat skit kan gå och dö. Nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0