Too little too late.

Jag måste ha glömt bort att jag är ägare av en blogg. HELT. Ifs vet jag inte riktigt vad som ska skrivas här men ändå. I denna stund sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Isak Strand. Detta är en av dessa dagar då jag måste packa ihop livet och byta hem. Har jag ingenting emot, egentligen. Ganska skönt med variation, så att säga.

Mycket har hänt i mitt liv. Samtidigt som det inte har gjort det. Jag har träffat nytt, underbart folk och jag har även satt ner foten gällande vissa saker. Ni som känner mig vet att det inte riktigt är min grej och jag är faktiskt stolt över mig själv. Livet flyter på ganska bra.

Det är ~5 månader kvar till studenten och jag känner mig lite halvt stressad inför detta. Hur kommer jag hinna med livet när jag kryper fram i jämförelse med denna blixthastighet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0