Please stay a little bit.

Fredag den 13e har gått helt okej. Det värsta med den här dagen var väl att jag, som vanligt, glömde paraplyet den dagen då det ska spöregna men att hänga under träd har blivit en ny grej för mig.

Jag kan inte säga att jag inte tycker om mitt jobb. Jag är förälskad i mina kollegor (i alla fall en utav dem) och jag mår så jäkla bra. Det var längesedan jag mådde såhär bra. Jag har det jag behöver just nu och kan fan inte be om mer. Eller okej. Jag kan be om en sak till men jag är on it. Håll tummarna hårt som fan för mig så ska fröken Sofia få detta att fungera.

Idag köpte jag förresten en målarbok. En med Bamse osv. Och tuschpennor. 19 snart 20 år var det va?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahahaha, du är för söt. Varför inte, om man blir avslappnad av det? Bra att du mår bra!

2012-07-14 @ 11:06:43
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0