Det finns ingenting bättre än att hålla någon kär.

Påskplaner har dominerat min hjärna idag. För mindre än två dagar sedan bestämde jag mig för att hänga med Jennla och company till Göteborg under en helg i april för att bo hos två sköna göteborgbrudar och bara softa järnet. Ni vet den där känslan man får och bara vill resa långt, långt bort, bara för ett litet tag, för en liten paus? Jag har den känslan nu och behöver bara bli av med den, fortast snarast. Vilken tur jag har som bara behöver vänta i 1 månad för att min önskan ska slå in.

Har gått och kärat ner mig totalt i Sex and the City. Håller inte räkningen över hur många gånger jag har sett den serien men nu har jag fastnat i det träsket igen. Döm inte. Det är den bästa serien på jordklotet. Den gör mig glad, ledsen, sugen på allt och inget och ja, jag vet inte riktigt vad den får mig att känna. Mycket i alla fall. Något den alltid får mig att bli sugen på är väl ändå Ben & Jerrys och snygga amerikanare.





Allt som hör serien till får mig främst att sakna New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0