En väldigt fin vän.

Den största anledningen till att jag har uppdaterat min blogg så frequently denna period är på grund av en ung dam vid namn Linda. Denna Linda har tvingat mig att uppdatera, hackat på mig när jag inte gjort det och bara fortsatt och fortsatt och fortsatt. Det är nämligen så att min kära, underbara vän har varit i Alperna sedan i november vilket har lett till ett litet tomrum i hjärtat då jag faktiskt inte alls har varit duktig och pratat med henne medan hon varit där. Nu, om två veckor sisådär, är det dags. Då kommer flickan hem och jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Ska den där gingern komma hem igen? Det är tur det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: linda

Ah bä fint, jag gillare! :)

2012-04-01 @ 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0