I'll admit that I was glad that it was over.

Första gången jag hörde 'Somebody that I used to know' var flera månader sedan men jag orkade aldrig riktigt lägga den på minnet. Hörde jag den tänkte jag bara att det var en bra låt men levde sedan vidare med mitt liv. Nu, hundra år senare, har jag bestämt mig för att börja lyssna på den så nu känner jag mig som världens mest efterblivna människa som frågar folk om de har hört låten osv. Ber om ursäkt. Både i för- och efterskott.

Kvällen har bjudit på överraskningar och totala misslyckanden men jag har skrattat en del i alla fall. Kan ses som både bra och dåligt. Nu ska jag stänga av datorn och logga ut från spotify när reklamen bara bombar sönder mina öron. [p.s. Längtar fortfarande till Göteborg. d.s.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0