Jag öppnar upp mitt fönster.

Sitter här med fönstret på vid gavel och njuter. Våren är här och det har jag känt alldeles för länge nu men har bara inte vågat säga det högt. Två morgnar i rad har jag nu suttit ute i solen och druckit kaffe. Det är lite för kallt för det än, men jag trotsar vädret, tar på mig lite varmare kläder och sitter där tills kaffet är uppdrucket. Så fort plusgraderna bara ökar och ökar kan ni se mig sittandes på altanen, med gosvarma kläder. Om våren inte tänker sätta igång på riktigt än så är mitt jobb att tvinga fram den.

Jag har hamnat i en sån där livet är bra-period och jag vill inte göra annat än att ta vara på den. Ikväll ska jag och några av mina finaste vänner se Isak Strand. Vi ska dansa fult, det ska drickas vin och vi ska skriksjunga med.

Ursäkta mig, men nu ska jag iväg och fånga dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0