Ledigheten är över för denna vecka.

Gillar att jag var så jävla snygg när jag lämnade huset igår kväll. Jag var väldigt snygg ett tag in på kvällen där med. Det roliga var väl att jag hade blivit av med halva sminket och hade lockigt, stort jävla trollhår när jag kom hem sen mitt i natta. Det är då man tänker "Hur fan vågade jag visa mig utomhus ens?" Om jag bara hade bildbevis...

Dagen har spenderats framför tvn med två flickor. Dock bestämde sig en av dem att lämna oss tidigare. Ingen händelserik dag förrän nyligen då jag var ute på en promenad på ~1 timma med min underbara Uppsalavän i luren. Ska nu lägga mig i sängen och dö framför någon skön film. Tillbaks till verkligheten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0