Men man kan dock honom aldrig tro.

Att jobba på två olika ställen på en och samma dag har sina ups and downs. Att det första jobbet är enformigt men bra betalt gillar jag. Att det andra är SKITÄCKLIGT och sämst betalt, ja, det säger väl alltihop. Sitter här med en skål gröt och förstår inte riktigt varför detta har blivit någon form av tradition. Gröt eller yoghurt till middag. Är tydligen för lat för att öpnna kylen, ta ut mat, lägga mat på tallrik, lägga tallrik i mikro och värma. Ni hör ju hur komplicerat det låter? Alldeles för många steg, so to speak.

Ni vet när jag pratade om en jag är glad-period som jag befann mig i? Den bara fortsätter. Nu börjas det med smått patetiska förälskelser och dåliga vanor. Jag nojar mig över saker som jag inte bör noja över if you know what I mean. Vem försöker jag lura? Klart ni inte förstår men det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0