Now there's no point turning back.

Ni vet när man går runt och tror att det är en helt annan dag än vad det är? Idag har jag haft en sådan känsla. Idag har jag gått runt och trott att det är torsdag. Eller först att det var fredag, sen torsdag. Inte för att det är något jättefarligt med det men när man sedan inser att det bara är onsdag blir det inte så skoj. Man blir även lite extra besviken när man har grymma planer på lördagen. Vad jag har för planer? Jag ska ut. Tror det är 10e helgen i rad nu. Och jag tycker inte att jag är ute ofta. Kanske ska köra vit månad snart? Pff! Alkoholisten inom mig skriker nej tusen gånger om.

Jag investerade även i en manchesterkavaj idag också. Ännu en jack-liknande grej jag kan ha på mig i vår. En rödbrun sådan. Är det bara jag som uppskattar mina spontanköp mer än mina andra? Vid planerade shoppingrundor är det sällan man hittar mycket och istället bara sympatiköper för att må lite bättre. MÅ LITE BÄTTRE? Ja, jag mår bra av att shoppa. Hör ni vad jag säger? Shit. Eller ser ni vad jag skriver, menade jag ju. HERRRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0