The future is unclear but hopefully it will be fine.

Har jag någonsin berättat för er om min sjuka rädsla för zombies? Det här är ingen sådan skojgrej som folk brukar köra med när de bara fnissar till och säger att zombies är äckliga. Detta är allvar. Jag har kommit på mig själv att fundera över vad jag skulle göra ifall en zombieinvasion skulle äga rum på vår lilla jord. Ibland kan jag verkligen få för mig att zombies existerar och blir sjukligt paranoid över detta. Ni behöver inte påminna mig om att jag är konstig men allt som hör zombies till gör mig jätterädd, på riktigt.

Annars så måste jag bara berätta att jag haft en riktigt bra dag. Har fått bra nyheter som jag tyvärr inte kan dela med mig av förrän på ett tag. Och så är jag lite betuttad. I allt och inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0