Tiden går fort.

Med sämre väder på gång kan jag inte vara annat än glad. Mitt humör, om någons, påverkas av vädret. Det märkte jag så fort våren började klampa in med solsken och plusgrader. Humöret hamnade på topp, direkt! Man kanske ska fundera lite över det här med att bo i Sverige när man blir äldre. Kanske inte ska bo kvar här? Men om jag inte tänker bo kvar här, vart ska jag då flytta?

Trodde för en sekund att jag skulle få sovmorgon imorgon. Lektionen börjar 9.30 men istället för att sova gott i sängen en extra timme ska jag upp och hoppa på tok för tidigt för att bege mig till skolan för plugg. Nu när studenten är så nära som den är börjar jag lata till mig rejält. Det är knappa två månader kvar. Det är otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0