Till alla hjärtan: Fortsätt brinn!

Är fortfarande kär i Hildas gitarr och känner att mitt musiklyssnande har varit väldigt enformigt den här veckan, men jag väljer musik beroende på humör så det får bli på detta vis. Idag är det fredag och den här dagen har jag längtat efter ett bra tag nu. Sedan i måndags, för att vara exakt. Ska jobba ikväll och hela dagen imorgon. Utgång på kvällen trots brist på pengar. Eller såhär - jag spenderar mina sista riksdaler på sprit. Barn, se mig inte som någon form av förebild för jag är långt ifrån det.

Rolig grej - gick upp 1h innan jag skulle bege mig mot bussen idag. Dagar då jag inte känner att jag fått brist på sömn går jag upp minst 1h och 10 minuter innan jag ska gå till bussen och då brukar det vara knappt om tid. Denna morgon hade jag 1h på mig och jag har suttit här sedan 07.00. Tjugo minuter innan jag måste bege mig mot bussen dvs. Om det inte är underligt så vet jag inte vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0