Vinter, vår, vinter igen?

Jag skulle vilja skaffa mig en ny design här på bloggen men fan, jag fotar ju aldrig längre. Inte heller har jag nya bilder på mig så jag kan inte utnyttja mina amazing skills i Paint heller. Vet inte riktigt vad jag ska göra så ni får hålla ut. Kanske kommer mer nu när solen börjar kika fram. Då kikar kamerorna fram dem med. Som jag sagt tidigare så väger min systemkamera alldeles för mycket för att jag ska orka släpa med mig den någonstans och att fotografera med den hemma känns väl en aning lamt.

Har pluggat på bussresan hem idag. Läste igenom instuderingsfrågor till ett prov tre ggr. Jag anser att det är tillräckligt och ger mig själv en klapp på axeln. Borde fortsätta med annat plugg men det är tråkigt så bestämmer mig för att njuta av Satc istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0