Jag blir orolig för dig.

Imorgon ska jag till nya jobbet för en introduktion och jag är ruskigt nervös över vad som står på planeringen under de tre timmarna som jag ska spendera där på förmiddagen men hoppas ni håller tummarna! För ett flertal veckor sedan lovade jag mig själv att jag skulle köpa en 'Situation Stockholm' av en uteliggare för min första lön om jag fick det här jobbet så det ser jag fram emot. Att göra en god gärning som faktiskt gör delvis skillnad.

Förvirringsperioden håller i sig. Jag oroar mig. Jag bryr mig för mycket. Jag tänker för mycket. Mestadels oroar jag mig. Jag har gjort misstag men har på senare tider gjort mitt bästa för att mina nära ska må bra. Jag hoppas inte att jag har misslyckats den här gången. Det skulle bara resultera i smärta och sorg. Till alla er, mina vänner, ni förtjänar det bästa i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0