Liten uppdatering.

Har hamnat i en stressfull period av plugg och förberedande för jobb och taggande inför studenten. Det händer så mycket på en och samma gång att jag inte har tid att lägga energi på allt och får problem med att lägga energin på rätt saker. Idag bestämde jag mig för att ta en ledig dag. Med ledig dag menar jag inte att ta det lugnt och ta tid för mig själv utan den här damen har pluggat samhälle C sedan klockan 9 imorse och är nu inne på sin första långa paus. Det är så att vi har mycket att göra i skolan, tyvärr, och när man måste fördjupa sig i ett ämne är det inte att leka med.

Om mindre än två veckor har vi vår studentskiva framför oss och med vår klass verkar inte allting lösa sig som det ska då många är väldigt dåliga gällande det här med att ta ansvar. Nu ska jag ta tag i mer plugg. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0