Vi måste ut för att hitta in.

Igår var en valborgsmässoafton precis i min smak. Jag och mina kära vänner satt hemma hos en av oss. Vi grillade, vi pratade, vi åt, vi skrattade, vi umgicks på bästa möjliga vis och jag kunde inte slita bort leendet från läpparna när jag stapplade hem sent i den första majnatten för året. Jag har världens sämsta kamera på mobilen så några bildbevis får ni inte men min nästa investering blir en digitalkamera. En liten, bra en, som jag orkar bära med mig och som tar riktigt bra, skärpta bilder.

Det är en månad kvar i skolan. En månads slit och sedan kan vi bara pusta ut. Fyra veckor. 28 dagar. Det börjar dra ihop sig men det är inte långt kvar tills vi bara kan strunta i alltsamma och vara glada över att vi faktiskt har klarat det här. Fan vad jag är stolt över oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0