When I grow old I want to live near the sea.

First Aid Kit gör mig nostalgisk trots att jag inte har något att koppla till när jag lyssnar på dem på grund av att jag började lyssna på dem för knappa månader sedan. Fint är det i alla fall.

Står framför den sista pluggveckan i skolan. Efter idag behöver jag bara slapplugga. Igår satt jag hemma hela dagen, i bastun, observera att den inte var igång, och övade på mitt högtidstal jag ska hålla i kursen Svenska C idag. Är fruktansvärt nervös och det enda jag känner att jag vill göra är att ta en tequilashot eller två några minuter innan. Varför kan inte det vara okej? Det hade resulterat i att jag gjort bättre ifrån mig. Jag lovar.

Om två veckor och en dag tar vi studenten. Fan så det pirrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0