You gotta enjoy the little things.

Det är mycket jag vill ska hända. Det är mycket jag vill ha. Det är många saker jag är glad över har hänt och det är många saker jag är glad över att jag har. Jag har på senare tid uppskattat de små sakerna i livet och jag har lärt mig att det är dessa saker man bör uppskatta som mest. Antalet dagar som är kvar till studenten räknas fortfarande ner och det är inte långt tid kvar nu. Om 25 dagar befinner vi oss på Värmdö gymnasiums slutskiva och jag hoppas ni gör detsamma.

Det finns egentligen ingenting som kan få tiden att gå fortare men jag vet inte riktigt om det är det jag vill att den ska. Frågan är om det är nu jag ska se till att ta vara på den korta tid vi har kvar som klass. Det kanske är nu jag ska njuta av det jag har. Det kanske är nu jag ska njuta av att inte vara riktigt vuxen än. Eller så ska jag helt enkelt bara uppskatta att jag går mot vuxnare tider. Fan. Om 6 månader fyller jag 20. Då jävlar är jag inte tonåring längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0